משחקי הרעב 2: התלקחות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

סדרות וסרטים לצפייה ישירה
משחקי הרעב 2: התלקחות
הסיפור מתחיל כשקטניס אוורדין חוזרת הביתה בבטחה לאחר שזכתה במשחקי הרעב השנתיים, ה-74 במספר, עם חברה לשבט פיטה מלארק. משמעות ניצחונם היא שעליהם לעזוב את משפחתם ואת חבריהם הקרובים ולצאת ל"מסע ניצחון" במחוזות השונים. לאורך הדרך קטניס חשה שמתקומם מרד, אבל הקפיטול עדיין בשליטה כשהנשיא סנואו מתכונן לתחרות משחקי הרעב ה-75 – תחרות שעשויה לשנות את פאנם לנצח.
סדרות וסרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה



עוד על הסרט:


"משחקי הרעב: התלקחות" הוא הסרט השני בסדרת "משחקי הרעב", העיבוד של ליונסגייט לסדרת הספרים של סוזן קולינס, בכיכובה של ג'ניפר לורנס. 
סדרות וסרטים לצפייה ישירהקטניס חוזרת הביתה למחוז 12 לאחר ששרדה את משחקי הרעב. היא מוצאת את עצמה במרכז תשומת הלב. בעוד בחוץ רצות שמועות על התלקחותה של התקוממות, קטניס ופיטה נאלצים לצאת לסבב ניצחון בבמחוזות פנאם, כחלק מהכנה לחגיגות ה-75 שנה למשחקי הרעב.
סדרות וסרטים לצפייה ישירהאת גארי רוס, שביים את הסרט הראשון, החליף הפעם פרנסיס לורנס ("אני אגדה", "כמו מים לפילים"), שצפוי לביים גם את הסרט הבא בסדרה. 

לנבחרת הכוכבים הקבועה הצטרפו גם כמה פנים חדשות. פיליפ סימור הופמן מגלם את קברניט המשחק פלוטארך הוונזבי, סם קלפין ("שלגיה והצייד") מגלם את דמותו האניגמטית של פיניק אודייר, סמל המין ממחוז 4, וג'נה מאלון ("דוני דארקו") נכנסת לנעלי ג'והאנה מייסון. 




טריילר - https://www.youtube.com

משחקי הרעב 2: התלקחות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה:






לצפייה בסרט הבא: משחקי הרעב 3: עורבני חקיין חלק 1
לחצו על התמונה:
מחשקי הרעב 3: עורבני חקיין חלק 1



כתבו את דעתכם בתגובות: