כוכב הקופים: המרד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה


סדרות וסרטים לצפייה ישירה
כוכב הקופים: המרד
הסרט כוכב הקופים: המרד מגולל מעשה שמונע מחמלה ומיהירות גם יחד, ומוביל למלחמה שלא הייתה כמותה. זהו הוא עיבוד מחודש לאחד מהסרטים האהובים והידועים של אולפני פוקס המאה ה-20. 

וויל רודמן הוא מדען בחברת תרופות גדולה, ג'ן-סיס, ומנהל מחקר גנטי לפיתוח וירוס ידידותי שמשקם תאי מוח פגומים בדיוק לפני שהחברה התכוונה להתחיל בשלב הניסויים בבני אדם, קופי המחקר של וויל מפגינים התנהגות מוזרה ותוקפנית. ג'ן-סיס החליטו לבטל את הפרויקט כולו והכריזו עליו ככשלון. אך בין כל הבלבול וחוסר השקט שמלווה בסגירת הפרויקט של וויל, משהו קרה ו-וויל מצא את עצמו מביט על תינוק שימפנזה זכר שנשכח, תינוק יתום שנועד לגדולות, שמו הוא סיזר. 

וויל מגדל בחשאי את סיזר  בביתו בעודו דואג לאביו החולה. הודות לחשיפה של סיזר לתרופה ALZ-112 בעודו ברחם, הוא מפתח אינטליגנציה והתנהגות שאינה אופיינית לקוף בכל שלב וגיל. מרותק מההשפעה של התרופה על סיזר, וויל מחליט לגנוב מספיק ALZ-112 מג'ן-סיס כדי לאפשר לו להמשיך את הניסוי בביתו, הן על סיזר והן על אביו, חולה האלצהיימר. לאחר זמן, סיזר מפתח אינטליגנציה גבוהה ויכולות קוגניטיביות מפליאות והסימפטומים של מחלת האלצהיימר של  צ'ארלס אביו, נעלמים כלא היו. וויל מהר מאוד מגלה, שהניסוי שלו, העלה אותו ואת המין האנושי כולו על מסלול של חורבן כללי. 


טריילר מתורגם: https://www.youtube.com

כוכב הקופים: המרד לצפייה ישירה עם תרגום מובנה:

חלק 1:


תנו דירוג לסרט: